پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

ادامه عملیات «راپلی» برای جمع‌آوری ماهواره + تصاویر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : مأموران پلیس پایتخت، صبح روز چهارشنبه در ادامه اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری دستگاه‌های گیرنده ماهواره و دیش‌ها، بخشی‌های از مناطق شمال غربی تهران را پاکسازی کردند.



در این عملیات، مأموران پلیس با به همراه داشتن حکم قضایی و انجام عملیات «راپل» نسبت به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره‌ای واقع در پشت بام‌ها و طبقات مجتمع‌های مسکونی این مناطق اقدام کردند.


در ادامه این عملیات، مأموران پلیس پایتخت با حضور در مناطقی که طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره در آنجا اجرا شده بود ـ اما مالکان نسبت به نصب دوباره آن اقدام کرده بودند ـ به همراه جمع‌آوری دیش‌ها، برخی از متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

پلیس در هفته گذشته، اجرای این طرح را در مناطقی از غرب تهران آغاز کرده و هشدار داده بود، افرادی که دوباره به نصب دیش‌های جمع‌آوری شده، اقدام کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

اجرای این طرح در ادامه طرح‌های امنیت اجتماعی در حال انجام است و بر ژایه اعلام پلیس این طرح در روزهای آتی در دیگر مناطق پایتخت نیز اجرا می‌شود.



تکمیلی:
این طرح جمع آوری ماهواره در منطقه سعادت آباد به صورت گسترده اجرا شده، که در این مرحله، تجهیزات دریافت از ماهواره تعدادی از ساختمان های مسکونی متعلق به برخی ادارات دولتی نیز جمع آوری شد.

بنابر اطلاعات دریافتی، این طرح در سایر مناطق سعادت اباد و شهرک غرب نیز به اجرا خواهد در آمد که البته در سایر مناطق تهران نیز به صورت همزمان اجرا خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد