پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

آمار زندانیان اول انقلاب ۱۰ هزار نفر٬ اکنون ۲۵۰ هراز نفر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : رئیس کل دادگستری استان لرستان با تاکید بر ضرورت پیشگیری از وقوع جرایم در کشور گفت: تشدید مجازات موجب کاهش جرایم نمی‌شود.

علی بدری طی سخنانی در مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد استان لرستان با بیان اینکه متاسفانه آمار زندانیان موجود در زندان‌های کشور روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: آمار زندانیان کشور در سال 58 تنها 10 هزار نفر بوده و این در حالی است که این میزان امروز به بیش از 250 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ما نباید دست روی دست بگذاریم تا جرمی رخ دهد و کسی به زندان بیفتد و شخصیت او از بین برود، ادامه داد: این امر باعث می‌شود که نه تنها خود آن فرد بلکه اعضای خانواده آن زندانی نیز خسارات جبران‌ناپذیر اجتماعی فراوانی را متحمل شوند.

رئیس شورای قضایی استان لرستان با اشاره به دلایل آمار بالای زندانی در زندان‌های کشور، افزود: فقر فرهنگی، بیکاری، تحصیلات پایین و ... از جمله دلایل این امر است.

بدری با اشاره به عواقب سوء زندان، یادآور شد: زیر سوال رفتن شخصیت زندانی برای همیشه، وارد آمدن خسارت به خانواده این افراد و ... از جمله اثرات منفی مجازات حبس است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیشترین آمار اعدامی در کشور مربوط به زندانیان مواد مخدر است، اظهار کرد: به طور حتم تشدید مجازات موجب کاهش جرایم نمی‌شود و در این راستا پس‌لرزه‌های این محکومیت‌ها را نادیده گرفته‌ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد