پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نام سهام عدالت را سهام ظلم بگذارید!

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : علاوه بر آنکه از سال ۸۷ سودی به مردم داده نشده ، این طرح با بی عدالتی اجرا شده و بعضی از اساتید دانشگاه ها که در آمد ۱ میلیون و نیمی دارند و یا کارمندان دولت که حقوق خوبی دارند، این سهام را دریافت کرده اند و بسیاری از افرادی که مستحقق بودند از این سهام  محروم شدند.



به گزارش اعتدال، محمد رضا خباز سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمانی که سهام عدالت داشت استارت می خورد ، بنده در دولت نهم معاون بهزیستی بودم و در جلسات سهام عدالت شرکت می کردم .

نماینده مردم کاشمر ، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: گفتیم سهام عدالت چون نام مقدسی دارد، اگر درست پیش برود یکی از شاهکارهای دولت است ، ولی اگر بد اجرا شود، یک تیغ دولبه خواهد بود که ضررش از نفعش بیشتر است.

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس (اصلاح طلبان) ادامه داد: ما در جلسات پیشنهاد کردیم این سهام به کمیته امداد و بهزیستی که دهک پایین جامعه که دچار فقر فاحش هستند را تحت پوشش قرار داده اند ، واگذار شود و دهک به دهک بالا بیایند.

خباز گفت: متاسفانه یک دفعه از دهک پایین آمدند به دهک پنجم و ششم و بنده گفتم که با این روند اجرایی ، دیگر اسم سهام عدالت را عوض کنید ؛ یا بگذارید سهام ظلم یا سهام خالی ، زیرا کلمه عدالت مقدس است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: این طرح در آغاز خوب بود ، ولی بعد منحرف شد و به همین دلیل می گویم نامش را سهام ظلم بگذارند.

وی گفت: علت عدک پرداخت سود سهام عدالت در چند سال گذشته این است که دولت تمام اعتبارات کشور را در گرو هدفمند کردن یارانه ها قرار داده و حتی از سهم اعتبارات عمرانی برداشته و به عنوان یارانه به مردم داده شده ؛ سود سهام عدالت نیز در دل یارانه ها برده شده است.

خباز در خاتمه گفت: هر دولتی که بعد از احمدی نژاد بیاید ، باید این طرح را به سوی تامین اجتماعی ببرد و در آن چهارچوب اجرا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد