پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

هتلی با نمای بین ستاره ای/ روس‌ها هتل فضایی می‌سازند+ عکس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : شرکتی روسی نقشه ساخت هتل فضایی جدیدی را رونمایی کرده است که از گنجایش پذیرایی هفت نفر برخوردار است و در عین حال می تواند به عنوان پایگاهی پشتیبان در شرایط بحران پذیرای ساکنان ایستگاه بین المللی باشد.
 

روسیه برنامه جدید خود را برای ساخت هتلی در مدار 349 کیلومتری زمین رونمایی کرد، هتلی با گنجایش هفت سرنشین که برای مشاهده منظره زمین از پنجره ای بزرگ برخوردار است.

رفتن به این هتل به خودی خود ماجراجویی بزرگی به شمار می رود، سرنشینان با کمک کپسول سایوز دو روز در فضا خواهند بود تا به این هتل فضایی برسند، پنج روز اقامت در این هتل 100 هزار پوند هزینه خواهد داشت.

این ایستگاه فضایی تجاری یا هتل فضایی در سال 2016 بازگشایی می شود و به گفته مسئولان این پروژه، هتل فضایی نسبت به ایستگاه فضایی بین المللی بسیار راحت تر و خوشایندتر است.

در میان بی وزنی فضا مسافران فضایی می توانند تختهایی عمودی یا افقی را برای خواب انتخاب کنند، همچنین حمامهای این هتل کاملا پوشیده و مسقف است تا از پراکنده شدن آب در فضا جلوگیری شود. این در حالی است که در ایستگاه فضایی تمامی فضانوردان به صورت ایستاده می خوابند و تا زمانی که به زمین باز گردند باید به جای حمام از اسفنج مرطوب استفاده کنند.

توریستها که تعدادی از فضانوردان با تجربه آنها را همراهی خواهند کرد از غذاهایی استفاده خواهند کرد که بر روی زمین آماده شده و با کمک راکت به هتل ارسال شده است. این غذاها با غذاهای خشک و منجمدی که در ایستگاه فضایی برای فضانوردان فراهم شده است تفاوت بسیاری دارد. همچنین مسافران می توانند از چای سرد، آب معدنی، آب میوه نیز استفاده کنند.

"سرگئی کاستنکوف" مدیر شرکت "اوربیتال تکنولوژی" که ساخت این هتل را به عهده دارد می گوید اتاقکی که قرار است ساخته شود هیچ شباهتی به ایستگاه فضایی بین المللی ندارد زیرا درون یک هتل باید خوشایند بوده و از چشم انداز مناسبی برخوردار باشد.

بر اساس گزارش دیلی میل، این احتمال نیز وجود دارد که مهمانان هتل به میزبانانی برای مهمانان ناخوانده دیگری تبدیل شوند، برنامه ای که در آن قرار است این هتل به عنوان پایگاه پشتیبان فضانوردان ساکن ایستگاه بین المللی به کار گرفته شود تا در شرایط بحران این افراد بتوانند به هتل فضایی پناه ببرند:

چهره کلی هتل فضایی روسیه

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.ir

اتصال کپسول سایوز به هتل برای انتقال مسافران

مقطع هتل که بخشهای مختلف آن را نشان می دهد

بخشهای اتصال کپسول سایوز به هتل در چهار طرف این سازه آشکار است

نمای درونی هتل فضایی روسها که آشکارا با نمای گرفته و دلگیر ایستگاه فضایی بین المللی متفاوت است

اتاق کنترل هتل، مهمانان هتل به همراه دو فضانورد حرفه ای تعطیلات فضایی خود را سپری می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد