پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مجری مشهور عرب برکنار شد+تصویر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : شبکه ماهواره ای "ام بی سی" در تصمیمی که در بالاترین سطح مدیریتی اتخاذ شده است، تصمیم گرفت "جرج قرداحی" یکی از مجریان باسابقه و مشهور خود را به علت مواضع سیاسی اش از کار بیکار کند. شبکه متمول "ام بی سی" که با سرمایه های سعودی اداره می شود، "جرج قرداحی" مجری مشهور و باسابقه لبنانی را به علت حمایت از نظام دمشق از کار بیکار کرد.

شبکه ماهواره ای "ام بی سی" در تصمیمی که در بالاترین سطح مدیریتی اتخاذ شده است، تصمیم گرفت "جرج قرداحی" یکی از مجریان باسابقه و مشهور خود را به علت مواضع سیاسی اش از کار بیکار کند.



در بیانیه ای که از سوی این شبکه سعودی منتشر شده ادعا شده است: تصمیم به توقف پخش مسابقه تلویزیونی "شما شایسته اید" از کانال "ام بی سی 1" در احترام به احساسات مردم سوریه گرفته شده است.

خاطر نشان می شود جرج قرداحی از مشهورترین مجریان جهان عرب محسوب می شود که با مسابقه تلویزیونی "شما یک میلیون دلار را برنده می شوید" به شهرت جهانی رسید. وی از مجریان فرهیخته لبنانی محسوب می شود که در بین مردم جایگاه خوبی دارد.

جرج قرداحی اخیرا در یک کنفرانس خبری ناآرامیهای اخیر علیه بشار اسد را توطئه خارجی دانسته بود که این موضع گیری به مذاق سرمایه داران سعودی شبکه ام بی سی خوش نیامده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد