پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

شمارش معکوس برای مجازات عامل جنایت پل مدیریت

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : با تایید حکم مرگ عامل جنایت پل مدیریت تهران از سوی قضات دیوان عالی کشور، شمارش معکوس برای اجرای حکم فرد محکوم در ملأعام آغاز شد.



عامل جنایت بعد از ظهر 15 تیر امسال در پی علاقه یکطرفه به دختر هم‌دانشگاهی‌اش به نام مهسا و پاسخ منفی او، وی را با 26 ضربه چاقو کشت و دختری که او را همراهی می‌کرد نیز زخمی کرد.

با اعتراف متهم به قتل، پرونده وی با توجه به این‌که احساسات جامعه را جریحه‌دار کرده بود، به صورت فوق‌العاده در دادسرای جنایی با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال و 5 مرداد امسال در وقت فوق‌العاده محاکمه و از سوی قاضی عزیزمحمدی، رئیس شعبه و 4 قاضی مستشار، متهم به نام کوشا به اعدام در محل حادثه محکوم شد.

پس از صدور رای، پرونده برای تایید حکم به دیوان‌عالی کشور ارسال شد.

روز گذشته با تایید این حکم، پرونده به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد تا بزودی حکم مجازات متهم به مرحله اجرا درآید.

حوالی ظهر 15 تیر امسال به دنبال تماس تلفنی مبنی بر وقوع جنایت در پل مدیریت ماموران کلانتری 145 عازم محل حادثه شده و موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند.پس از حضور بازپرس ویژه قتل در محل مشخص شد مقتول دختر 22 ساله دانشجو به نام مهسا بوده که از سوی پسر هم‌دانشگاهی‌اش ـ کوشا ـ با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و یکی از دوستان مقتول در جریان این حادثه زخمی شده است.

با دستگیری عامل جنایت پیش از فرار از محل حادثه، او به اداره 10 پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی به پلیس گفت: من و مقتول در یک دانشگاه درس می‌خواندیم و از همان موقع به وی علاقه‌مند شدم. مهسا به من توجهی نمی‌کرد و به خواستگاری‌ام پاسخ منفی داد. سرانجام کینه او را به دل گرفتم. از چند روز پیش تصمیم به قتل مهسا گرفته و عاقبت مرتکب جنایت شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد