پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

رمز عبور به جای حلقه نامزدی = هک فیس بوک و ... !

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : روزنامه شرق نوشت: تبادل پسورد به جای حلقه سبب شد دختری که از نامزدش جدا شده بود برای انتقام‌گیری صفحه فیس‌بوک او را هک کند.


تحقیقات پلیس «فتا» در این‌باره زمانی آغاز شد که پسر جوانی به دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای تهران رفت و مدعی شد فرد ناشناسی صفحه فیس‌بوکش را هک کرده است. او در این‌باره به عبدالرضا طرزی، دادیار شعبه سوم دادیاری گفت: چند روز قبل وقتی قصد داشتم وارد صفحه فیس‌بوکم شوم، فهمیدم صفحه‌ام هک شده و پسورد آن تغییر پیدا کرده است. بعد از آن بود که چندین تصویر خصوصی از من در این صفحه به نمایش گذاشته و حرف‌های نامربوطی از طرفم منتشر شد. هر چقدر تلاش کردم، نتوانستم فیس‌بوکم را پس بگیرم و از طرفی به‌خاطر مطالبی که در آنجا منتشر می‌شد آبرویم در خطر بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم پیش از آنکه آبروریزی شود این ماجرا را از طریق قانونی پیگیری کنم.
در پی ثبت این شکایت، تحقیقات در این‌باره آغاز شد و متخصصان پلیس فتا با تفحص‌های سایبری‌شان تلاش کردند فرد ناشناسی که این صفحه را هک کرده بود، شناسایی کنند. شواهد نشان می‌داد اطلاعات مجازی شاکی توسط یکی از نزدیکانش ربوده شده است. از این رو وی به دادسرا احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. زمانی که دادیار پرونده از او خواست افرادی را که به آنها مظنون است، معرفی کند پسر جوان، دختری به‌نام شیما را معرفی کرد و گفت: چند ماه قبل قرار بود با او ازدواج کند اما ازدواج آنها سر نگرفت و در همان مرحله کار به جدایی رسید.
وی در این‌باره گفت: من و شیما را یکی از دوستان مشترک‌مان با یکدیگر آشنا کرده بود و در همان ابتدا به جای تبادل حلقه، پسورد فیس‌بوک‌هایمان را در اختیار یکدیگر گذاشتیم. ما کار را تمام‌شده می‌دانستیم و فکر می‌کردیم به زودی می‌توانیم زندگی مشترک‌مان را شروع کنیم اما در ادامه با یکدیگر دچار اختلاف و پیش از عقد از یکدیگر جدا شدیم. بعد از آن شیما چند مرتبه من را تهدید کرد اما حرف‌هایش را جدی نگرفتم.
در حالی که اظهارات این جوان نشان می‌داد نامزد سابقش این دسیسه را برایش چیده است دختر جوان بازداشت شد و در جریان بازجویی‌ها اتهامش را پذیرفت و انتقام‌جویی را انگیزه اصلی‌اش از این کار اعلام کرد. در حال حاضر تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد