پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

شعار هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی علیه یکدیگر

هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال که در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند از دقایقی قبل شروع به شعار دادن علیه یکدیگر کرده اند.



 در ورزشگاه آزادی، این هواداران که تعداد آنها به حدود 55 هزار تماشاگر می رسد از دقایقی قبل شروع به شعار دادن علیه یکدیگر کرده اند.
هواداران استقلال تهران برای تضعیف تماشاگران پرسپولیس علاوه بر شعارهای مختلف به تشویق علی  دایی پرداختند و هواداران پرسپولیس نیز به طور مدام دیدار 6 بر صفر سال 1352 را به تماشاگران آبی پوش یادآوری می کنند.
 در طبقه اول و بین جایگاه هواداران استقلال و پرسپولیس ماموران نیروی انتظامی مستقر شده اند تا مشکلی بین تماشاگران بروز نکند.
 هواداران آبی و قرمز در حالی علیه یکدیگر شعار می دهند که مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کره اند چنانچه رفتارهای نامناسب از سوی هواداران هر تیمی شکل بگیرد آن تیم با کسر امتیاز و جرایم سنگینی روبرو خواهد شد.
 در حالی بیش از 5 ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده است همچنان هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند و به نظر می رسد پیش از آغاز بازی ظرفیت ورزشگاه آزادی را تکمیل کنند.
 هفتاد و یکمین شهرآورد پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت18:30 امروز آغاز خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد 1390/06/25 ساعت 19:52 http://takava.blogfa.com

امروز یک سایت جالب در اینترنت پیدا کردم که می خوام اون را به شما معرفی کنم این سایت به کسانی که وبلاگی با 100 پست به بالا داشته باشند مستر کارت رایگان اهداء می کند. البته من هنوز به 100 پست نرسیدم. البته لازم به ذکر می دونم 35 هزار تومان هزینه ارسال را باید خودتون پرداخت کنید ولی 40 هزار تومان هزینه مستر کارت را ازتون دریافت نمی کنه و 40 هزار تومان به نفع شماست. هزینه بالا ارسال هم به دلیل این است که کارت باید از انگلستان صادر بشه. پول هم باید به مامور پست بدهید و هیچ پیش پرداختی در کار نیست.

با آرزوی موفقیت

حامد 1390/06/25 ساعت 19:54 http://takava.blogfa.com

آدرس سایت را یادم رفت ببخشید.
اینم آدرس: www.paymentiran.com
پشیمون نمی شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد