پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

اظهارات یامین‌پور درباره‌ی لیست سیاه صدا و سیما

http://www.parsine.com/files/fa/news/1390/8/15/25404_497.jpg

خبرگزاری دانشجو نوشت:

یامین پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به ممنوع الصدا شدن وی در برنامه‌های رادیویی اظهار داشت: در حالی که برخی از عوامل شبکه رادیویی «گفت‌وگو» تلاش داشتند که از بنده به عنوان کارشناس برنامه‌های این شبکه آن هم به طور تلفنی استفاده کنند، با دستور معاون صدا از این کار جلوگیری به عمل آمد.

وی با ابراز تاسف از اینکه این اتفاقات از سوی صدا و سیما زیاد بوده است، افزود: امیدوارم صدا و سیما اگر می خواهد برای کار خود دلیل بیاورد، حداقل به من تهمت نزد؛ چرا که ممکن است به سمت بی اخلاقی رسانه ای برود.

یامین پور خاطرنشان کرد: روش های های سیاسی در حوزه رسانه و فرهنگ فضای رسانه ای صداوسیما را تحت تاثیر قرار داده و متاسفانه این امر در یک سال اخیر بدتر شده است.

این استاد دانشگاه که پیش از این نیز با دستور مستقیم معاون سیمای سازمان صدا و سیما ممنوع التصویر شده بود، گفت: غیر از بنده، حجت الاسلام پناهیان بیش از این به دلیل انتقاد از صدا و سیما تا مدت‌ها ممنوع التصویر بود و اکنون نیز وحید جلیلی به دلیل انتقادهایش از رادیو و تلوزیون ممنوع التصویر است و دکتر مجید ابهری نیز به تازگی به دلیل اظهارنظر در مورد ماهواره ممنوع التصویر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد