پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

انفجار در زاغه مهمات پادگان سپاه در شهریار/40 کشته در انفجار امر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : حسین گروسی نماینده شهریار در مجلس در باره حادثه انفجار امروز در حوالی تهران، از انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای «بیدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز خبر داد و گفت: هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است.



حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، لحظاتی پیش با تأیید خبر دو انفجار پی‌درپی در حوالی شهر قدس از توابع شهریار در استان البرز گفت: شدت دو انفجار به حدی بود که صدای مهیب و لرزش آن شیشه برخی ساختمان‌های در نزدیکی محل حادثه را شکسته و مردم را شهریار و شهر قدس را وحشت‌زده کرده است.

نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد در استان شهریار اتفاق افتاده است که در آن بخش چشمگیری از زاغه مهمات منفجر شده است.

وی تصریح کرد: هنوز برآورد دقیقی از جزئیات حادثه، تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است

امروز (شنبه ۲۱ آبان) در حدود ساعت یک بعد از ظهر دو انفجار به‌نسبت شدید در حوالی شهر قدس و ملارد از توابع شهریار در استان البرز سراسر استان تهران را لرزاند.

برخی اخبار رسیده حاکی است که این انفجارها در یک جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی (CNG) در حوالی گرم‌دره در نزدیکی کرج اتفاق افتاده و شدت انفجار به حدی بوده است که مردم از وحشت‌زده و سراسیمه به خیابان‌ها ریختند.

به گفته شاهدان عینی از نزدیکی محل انفجار، شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌های ساختمان دانشگاه شهر قدس فرو ریخته و دود غلیظ و سیاهی آسمان را فرا گرفته است.

شدت انفجار به حدی بوده است که حتی لرزش آن را شرقی‌ترین نقاط تهران هم احساس شده است.

تکمیلی

چند تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس این خبر را تأیید کردند.

عزیز اکبریان نماینده کرج نیز ضمن تأئید این خبر گفت: انفجار در یک پادگان نظامی حوالی شهریار به وقوع پیوسته است.

پرویز سروری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، این حادثه را ناشی از انفجار زاغه مهمات یک پادگان نظامی عنوان کرد.

به گفته برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی، این انفجار در یک پادگان متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رخ داده است.

***

یک منبع آگاه از کشته شدن 40تن در انفجار امروز آموزشگاه نظامی مدرس(از زاغه‌های نگهداری مهمات) در ملارد کرج خبر داد.

این منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قانون با اعلام این خبر، گفت که از تعداد زخمی‌ها و تعداد کسانی که در خارج از پادگان کشته یا زخمی شده‌اند خبری ندارد.

این منبع آگاه اعلام کرد نیروهای امدادی در حال امدادرسانی در محل حادثه هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد